Utflykt till Ystad Djurpark

I dag har vi haft – nästan – en heldag på Ystad Djurpark. Sist vi var där var barnen små och vi beslutade oss för att åka dit eftersom vi ändå skulle göra en kort avstickare till Skurup. Vi hade en strålande vacker dag och det var skönt att ströva runt....

Blekinge

Idag blev det en utflykt upp till Blekinge och vi passade på att fixa lite i stugan inför kommande långsäsong. Jag längtar så till sommar och semester. Våren är fantastisk i all sin prakt och vi hade en kanondag med fint väder. Vi har verkligen ett ”Emil i...